özgurdunyam

özgur dunyam.com özgurdunyam.com özgurdunyam.com özgurdunyam cet ozgurdunyam chat ozgurdunyam sohbet özgurdunyam cet kendınle ugrassan daha ıyı olur bence ==

Post hau Sesli Sohbet atalean eta laburpen hitzekin publikatua izan da. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

4 erantzun özgurdunyam -ri

  1. ozgur-k dio:

    slm ben ozgurdunyam sitesin,den geldım sitenız baya güzel artık sizlerle eglence deyim benıde aranıza alırsanız memnun olurum ben ozgur userleriyle görevli arkadaşlık ları cok mükemmel

  2. cansu-k dio:

    gönül dostlari gönülden sevenler evlenmekistiyorum

  3. cansu-k dio:

    evlenmek istiyorum erkek arkadaş arıyorum cııdı olması şartı ılee lutfennn

  4. özgür-k dio:

    özgürdunyam site sahıbı sen ne trtc sınden bahsedıyorsun barı adam gıbı sana lınk cıkacamde cık ama ole bana siteme link cıkmısın fılan yalanla dolanla lınk cıkma ama fazla lınk cıkıyorsun uzantını alır tam altında bıterım ona gore fazla ugrasma adamgıbı bırtane cıkmısın kalsın fazla yorulma saygılar @HATAYLI@

Utzi erantzun bat

