hareketli resimler

Resimler Resim Araba resimleri manzaralar gül resimleri Turkiye Resimleri Bebek Çeşitli Hareketli Resimler   Hareketli resimler, Sultanahmet camii Resmi, Hareketli gifler, resim Semadaki tüm yıldızlar sönünce, sesli
Gözlerinde gecenin yalnızlığını hissedince,
İçten içe muhtaç olunca bir dost sohbetine, sohbet
Unutma ki seni düşünen bir var bu şehirde…. çet

*Hayallere dalıp gitmem ben,
Çünkü tek hayalim sensin benim!
Hiçbirşey isteyemem ben
Çünkü birtek istediğim sensin benim.

*Aşkınla sararıp solacak kadar,
Sevginle bahtiyar olacak kadar
Uğruna canımı verecek kadar
seviyorum desem inanırmısın ?

*Belki hatıralar unutulup gidecek,
Belki bu sevgier yok olup eriyecek,
Ama şunu unutma,
Bu kalp sonsuza dek seni sevecek…

*Gecenin karanlığında, güneşin ışığında,
Suyun damlasında, selin coşkusunda
Kimi yanımdasın kimi rüyamda
Ama hep aklımdasın sakın unutma…

*Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam,
Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam,
Dönerim dersin ama kadere inanamam,
Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam…

Post hau sesli chat, Sesli Sohbet atalean eta laburpen hitzekin publikatua izan da. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

2 erantzun hareketli resimler -ri

  1. CAN-k dio:

    bayan arkadaş arıyorum diyorsan daha ne beklıyorsun o zaman hadi beklıyorum senı canlı canlı dopdolu bir sohbet için beklıyorumm

Utzi erantzun bat

