seslidesondurak

seslide sondurak seslide son durak Miller, sesli durak sohbet duragi moda dünyasında en çok bikiniyle objektiflere poz veren manken unvanını aldı Eglendir.com Galerisinde .. Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.
Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım

Post hau Sesli Sohbet atalean publikatu zen. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

2 erantzun seslidesondurak -ri

  1. bensu-k dio:

    ben arkadaş arıyorum sevgilim olsun istiyorsan senı beklıyorum o zaman ee hadı tıkla beklıyorum

  2. sempatik-k dio:

    http://www.arzuluyuz.biz tüm gönülden seven arkadaşları mekanımıza bekleriz

Utzi erantzun bat

