sevgi nickleri aşk nickleri sevgili nickleri

ÇöLüN,SuYa ÖzLeMi,BeNiM SaNa OlaN AşKıMıN YaNıNdA HİÇ KALIR Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığımölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA KARIŞAMAM Kalbim her dakika sesli sohbet hızla çarpardı göğsümün içinde ateş var gibi Aşıkım ek iş olarak da öğrencilik yapıyorum ya Yari Dalgali çet Olmali kamerali ve görüntülü wep camli sohbet odaları sitesi site Deniz muhabbeti ya Tam Durulmali muhabbet  , Ya Da Kudurmali,,(yari ümit Vermemeli Sevgiliye)– Ya Adam Gibi Sevmeli , Yada çekip Gitmeli… Eğer beni bu chat BİLGİSAYARDA, bu KOLTUKTA, bu sesli şehirde bayan arkadaş bedava ve ücreszi ara bul bulamazsan,Sevgilim bilki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim. Durumum çevrimiçi,Beynim meşgul,Ruhum hemen dönecek,,Aklım dışarıda, Elim telefonda, Kalbim sende Kalp kırmak o kadar kolay ki bir hata yaparsın hemen kırılır peki ya o kırılan kalbi düzeltmek kırmak kadar kolay mıdır

Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da… Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de… Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek…

Seni bir öpsem iki kıskanır, iki öpsem üç alınır, dört öpsem beşin aklı kalır. Benimle tüm sayıları denemeye varmısın?

Ben seni unutmak için sevseydim, sana olan tutkunluğumu kalbime değil, sevgi-nickleri-ask-nickleri-sevgili-nickleri
Güneşin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım.

Bir yudum zehir olsan, biran bile düşünmeden seni içerdim, sırf seninle bir olmak ve seni içimde hissetmek için

Ben sana uzaktan bakmayı ben seni uzaktan sevmeyi ben sen bilmeden seni yaşamayı sevdim bitanem

Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek. Gündüzleri yıldızları görmek marifet, aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet.

Bir gün sevgilim sordu aşk nedir diye biraz zaman istedim düşeneyim diye.ertesi gün gördüm onu bir başkası ile kulağına fısıldadım aşk ızdırapdır diye

Tags: aşk nickleri en güzel sevgi sözleri, sevgi nickleri sevgili nickleri sevgili sözleri sevgiliye sözler

Post hau arzuluyuz atalean eta laburpen hitzekin publikatua izan da. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

sevgi nickleri aşk nickleri sevgili nickleri -ri erantzun bat

  1. nicksiz-k dio:

    aşkıma sevgi sözleri anlamında nick programı indir mek istıyorum ve aşkıma güzel sözler yapmak istiyorum aşk ve sevgi niçk yapimi hazir yapılmıs nıckler

Utzi erantzun bat

