Yurttan kaçan kızı fuhuşa sürüklediler

Evli olduğunu öğrendiği F.Ç.’nin kendisine ilaç içererek tecavüz ettiğini ve kaçmaması için vücudunun çeşitli yerlerini bıçakla kestiğini iddia eden B.K., daha sonra F.Ç.’nin eşiyle birlikte kendisini erkeklere sattığını söyledi. B.K. şu iddialarda bulundu:
“6 ay önce F.Ç.’den şikayetçi oldum. Beni fuhuşa sürükleyen F.Ç. tutuklanırken ben yurda teslim edildim. Bir süre sonra F.Ç.’nin kardeşleri tehdit etti. Ailemi öldüreceklerini söylediler. Beni yurttan kaçırdılar. Bir evde sakladılar. Tehditle şikayetimi geri almamı istediler. F.Ç. bu nedenle tahliye oldu. Sonra beni yine erkeklere sattılar. Bir ara yanlarından kaçıp canımı kurtardım. Benim yaşamım genç kızlara ibret olsun. Evlenme vaatlerine inanmasınlar.” yurttan-kacan-kizi-fuhusa-suruklediler

Post hau arzuluyuz atalean publikatu zen. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

Utzi erantzun bat

