Gold Uyelik

Sesli ve görüntülü Sohbet odalarımızda odalarımızda özel üyelik alımları başladı.
Özel üyeler diğer üyelerimize göre daha avantajlıdır, avantajarını anlatmak gerekirse birkaç başlıkta aşağıda yer almaktadır.

Sadece adminlere olan özel kullanıcı adlarınız olacak. Örnek:
Özel Renk seçme olanağı.
Özel mesaj yazabilme olanağı.
Özel odaya davetiye gönderme olanağı.
Özel ikon secebilme olanağı.
Özel üyeler,para hesaba yattıktan sonra bu ayrıcalıklara anında kavuşacaktır.

 Özel üyelik almak istediğinizde sitemizdeki muhtar rumuzlu görevli arkadaşımız ile temasa geçiniz. Arzuluyuz.Biz gold-uyelik

Post hau arzuluyuz, sesli chat, sesli muhabbet, Sesli Sohbet, sesli sohbet siteleri, SesliChat, seslichat siteleri, SesliSohbet, Seviyeli Sesli Sohbet, sohbet görüntülü cet, trabzon sohbet, yazılı sohbet, zevkli sohbetler atalean eta , laburpen hitzekin publikatua izan da. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

9 erantzun Gold Uyelik -ri

  1. selencelen-k dio:

    Kimsesiz zamanların seslisohbet i yalnızlığında,aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde canlısohbet ,küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba dostum nasılsın.

  2. seslim_gelin-k dio:

    Gülerken herkes seslichat de eşlik eder, ya ağlarken. Başarılara herkes camdasohbet de ortak olur, ya yenilgilere. Öyle bir dost edin ki; kötü gün kapını çalınca kapıya seninle beraber baksın.

  3. gulucuk-k dio:

    cok guzel bır sıte her zaman beklerım..

  4. @KıRıKKaLp@-k dio:

    çok güzel site hoş sohbetler varr saygı çerçevesi içinde çok beğeniyorum

  5. H@Y@T-k dio:

    sesli chette aile ortamı bulmak çok zordur. yada herkesin yenileri kabul etmesi çok zordur. ama ben bu siteye girdiğim gün kendimi ailemle şakalaşırken buldum hiç yabancılık çekmedim o kadar güzel ve sıcak bir ortam varki iyi ki burdayım diyorum ve sizi çok seviyorum iyiki varsınız

  6. M@S@L-k dio:

    SEVGİLİ SİTEM BİLİYORUM BU AŞKIN SONU YOK BENİM SENDEN BAŞKASINA KARNIM TOK AL VUR HANÇERİ KALBİME SOK SENİ BU DÜNYADA BU KADAR ÇOK SEVEN YOKKKK VALLA SEVİYOM BE

  7. gulucuk-k dio:

    hersey cok guzel olcak emınım

  8. KARŞIYAKALI-k dio:

    Sen benim gözlerimde saf bir gerçek, Yüreğime bahar getiren bir çiçeksin. Sen bedenimdeki yumuşak kudret, Gönül bahçemde uçuşan bir kelebeksin
    Seni sesli chat de göremek benim iiçin mutlukluktur canım

Utzi erantzun bat

