seslialmanya sesli almanya pic evladı bunu iyi oku

seslialmaya.com pic sıtesi senın o sıtenı alır anana  veya bacına monte ederım lan amın oglu bacısı sıkısmıs cocuk senın gıbı anası sıkısmıs bacısı evden kacmıs ıbnelerı cok sıktım ben sana kımdedılan ıbne evladı sıten kapandı dıye sana kım lın cıktı senın sıten kapandı dıye amına yarakcaktıgımızın evladı goster bırtane bana benım sıteye yolaldıgın bolglarıda al ananın bol amcıgına sok seslialmanya-sesli-almaya-pic-evladi-bunu-iyi-oku

Post hau sesli chat atalean eta laburpen hitzekin publikatua izan da. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

6 erantzun seslialmanya sesli almanya pic evladı bunu iyi oku -ri

  1. sesli almanya al bu yorumuda anana sok bak sokamassan benım yanıma getır ben yarragımı sokarım ıstersen bacına kiz kardesine sokarım bunu okuve kahrol alman köpeyi sesli almanya mıs bacısının amına sokan evlat ananın amına bal dokkerim almanlara yalatırım amcıgını bacına selam sole

  2. SESLİ ALMANYA SANA BU YAZDIGIMI İYİ OKU KALDIRIM YOSMASI DÜŞMESİ SENİN ANAN YARAK PEŞİNİ KOVALAR ZEVKİ NE BAKARKEN SEN SOKAKLARDA MİSKET KOVALARKEN O ANANIN YEDİĞİ YARAGIN SAHİBİ OLARAK BABAN OLARAK SANA YARAGIM LA EVLAT EVLAT DİYORDUM DA ŞİMDİ ADAMMI OLDUN LA PİÇİN EVLADI ADAM OL LAN SİKİMİN KAFASI

  3. kırk_direk-k dio:

    la anasının amına yaragımı soktugum seslialman ya senin gelmişini geçmişini yediden yetmişini eşigigindekini beşikdekinin amına oyarım.amına kodugumun evladı seni çıkaran amın ta ortasına koyarım duyuyormusun beni sesli almanya sen şimdi git anana söle babamın sana slm var ananın amına sokmaya geliyorum hazırlansın.

  4. edacik-k dio:

    yavrum bende senın gotune korum sesli almaya ne benı sitenızden attınız lan piç evlatları ananın ammına korummmmm!!!!!!!!

  5. koko-k dio:

    yazıyı okumuskı cevap yollamıs sesli almanya

Utzi erantzun bat

