sekerimsen?com delirüzgarnL

sekerimsen  sitesindeki kendını bıllmez süper admın ıyı oku kendı sıtende sekerimsen.com sitesinde bana konusma fırsatı vermedı n ben kımseyı rencıde etmedım ınsan ol ınsan gıbı dınlemeyı bıl okunustuklarım arkadaslarımdı  kufur varmıyook reklamyok bu sıtede senıngıbıler oldukca adam durma ıkız gordunmu neyse sekerimsencom-deliruzgarnl BEN HATAYLI

Post hau KameraliChat atalean eta , laburpen hitzekin publikatua izan da. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

2 erantzun sekerimsen?com delirüzgarnL -ri

  1. _FAKIR_-k dio:

    sekerimsencom-deliruzgarnl sekerimsen deki süper admin gelen misafirleri insan gibi karşıla yoksa gün gelir karşılicak misafir bulamazsın ok:)

  2. _FAKIR_-k dio:

    uyuz oldum bu süper admine valla :))

Utzi erantzun bat

