bayanlara hamamda taciz resimleri

işimiz gücümüz yok üzmez tacizi .yok hamam tacizi.millete rezil oluyorlar.çözüm resmi genel evlerin çoğalması .belki ozaman bu gibi insanların gözleri başkalarının karısın da kızında olmaz gider orda deşarj olurlar tacizlerin cogalması bu tıp ınsanların var olmasıyla cogalıyor hüseyin üzmez tacizi nekadar dogrudur bilmem ama 70 saında adam küçük kizlara taciz ediyor yazık bayanlara-hamamda-taciz-resimleri

Post hau Haberler atalean eta laburpen hitzekin publikatua izan da. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

2 erantzun bayanlara hamamda taciz resimleri -ri

  1. ISTANBULUKIZ-k dio:

    BEN BAYANIKM–ben istanbuldanim ama su an romanyada yasiyorum, cidi iliski ariyorum insalah aradim insani bulurum diye duva ediyorum ismim BIRSEN. benim icin durustluk ve namus en ilerde insalah aradim insalnda oyle olur.numaram 0040728432852–numarami hariflerle yaziyorum(-sifir,sifir,dort,sifir,yedi,iki,sekiz,dort,uc,iki,sekiz,bes,iki,

Utzi erantzun bat

