camlıcasesli

Türkiye camlıca sesli camlıca Yaklaşık 1 saat boyunca savcı Mehmet Berk’e ‘mağdur’ sıfatıyla ifade veren Gürsel çıkışta şunları söyledi: “Burada bir ahlak meselesi var. Üç sene önce de bu çirkin iftiralara uğradım ve bütün davalarımı kazandım. Adalet yerini buldu. Şimdi de aynı şekilde hakkımda bu iftiraları atanlar en ağır şekilde cezasını çekecek. Beni yıldıramayacaklar, yıkamayacaklar. İnsan karalamak Türkiye Cumhuriyeti’nde bu kadar kolay olmamalı.” Gazetecilerin “Neden bu soruşturmada adınız geçiyor?” sorusunu Gürsel, “Bilmiyorum. Hiç kimseyle hiçbir şekilde tanışıklığım yok. Neden ben? Benim de sorduğum tek şey bu camlıcasesli

Post hau Kamerali Chat atalean eta laburpen hitzekin publikatua izan da. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

Utzi erantzun bat

