Yeryüzü yasını tutuyor onların

haykiris

Olayda hayatını kaybeden Maden Mühendisi Koray Kebapcı ile işçi Sadık Kocakaya için Karadon Camii’nde tören düzenlendi. Tabutunun üzerine oynadığı 1. Amatör Lig takımlarından Karadonspor forması konulan Mühendis Koray Kebapcı’nın babası Turan Kebabcı’nın ayakta durmakta güçlük çektiği görüldü. Kebapçı’nın annesi Nimet Kebapçı, “Oğlum 5 yıldır aynı madende mühendis olarak çalışıyordu. Tecrübeliydi, bu mesleği severek, isteyerek yapıyordu. Ben ona (Oğlum bu işi yapma) dediğimde (Anne ben trafik kazasında da ölebilirim, başka şeyde de ölebilirim. Ben bu işi yapmayı seviyorum. Okuyup daha iyisini yapacağım) diyordu. Oğlumun cesedini gördüm, sanki uyuyordu. Bu kadar büyük patlamada oğlumun vücuduna bir şey olmamıştı. Ağzında ıslak mendil vardı. Kendini gazdan korumaya çalışmış; ama olmamış. Allah oğlumu benden daha çok sevdi, yanına aldı” dedi.

Acılı anne şunları söyledi: “Eşim de 20 yıl madencilik yaptı. 20 yıl onun için dua etmiştim. Şimdi de oğlum için ediyordum. Oğlum yarım saat önce yukarı çıkması gerekirken, son bir kez işçilerini kontrol etmek için ocağı gezmiş. Oğlum kurtulma ihtimali olduğu halde işçilerini bırakıp ocaktan çıkmadı. Çünkü işçileri tarafından çok seviliyordu. Oğlumun hayalleri vardı. Önce kız kardeşi Huriye’yi okutacaktı. Daha sonra kendisi yüksek lisans yapacaktı.”

seslisohbetin
kalplerdeyiz

Post hau Haberler atalean eta laburpen hitzekin publikatua izan da. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

Utzi erantzun bat

